NYT LOKALT SAMARBEJDE MED FRIMANNS GOURMET

Vi er glade for at præsentere et nyt lokalt samarbejde. Fra den 1. februar kan du købe tapas hver fredag under navnet ”Fredagstapas”. Frimanns Gourmet står bag en fantastisk tapasmenu, som bestilles og afhentes i Fensmark Brugsforening.

OM FRIMANNS GOURMET

For snart 10 år siden etablerede den gastronomiske iværksætter Claus Frimann forretningen Frimanns Gourmet. Ambitionen var at levere lækker hjemmelavet mad til festlige lejligheder. En helt særlig passion for den gode mad blev grundlaget for en voksende succes. Claus Frimann er drevet af nytænkning og har siden udviklet sin forretning med domænet www.lørdagsmenu.dk

“Som udgangspunkt vil vi gerne have noget, som er nemt om fredagen. God tapas og god vin er derfor oplagt. Jeg glæder mig meget til samarbejdet, og jeg vil love, at det bliver med en spændende menu, som samtidig er til at betale.” udtaler Claus Frimann

MENUEN VARIERER HVER MÅNED

Du kan se denne måneds menu her.

PRIS OG BESTILLING

En menu til 2 personer koster kun kr. 229,-. Du kan bestille menuen online her eller i delikatessen.

HVAD KUNDERNE SIGER:

“Vi takker for super dejlig mad. Var så lækkert. Helt klart noget vi gerne vil bestille en anden gang”. 👍👍
“Det var en super lækker menu 👌🏻 vi var meget positive overraskede, og den fine beskrivelse af retterne var prikken over i’et.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ herfra “✌🏻
“Virkelig lækkert tapas – ord er overflødige. Prøv det før din nabo”👍

2019-02-26T11:07:40+00:00