PERSONDATAPOLITIK I FENSMARK BRUGSFORENING 2019-01-06T13:23:23+00:00

PERSONDATAPOLITIK

FENSMARK BRUGSFORENING

Persondatapolitikken omhandler behandling af persondata hos Fensmark Brugsforening. Nedenstående politik er også gældende for Glumsø og Vallensved Brugsforening samt FensWine, som er en del af Fensmark Brugsforening.

GENERELT OM BEHANDLING AF DINE PERSONOPLYSNINGER

HVILKE PERSONOPLYSNINGER BEHANDLER FENSMARK BRUGSFORENING?

Fensmark Brugsforening indsamler og behandler oplysninger om dig når du:

• Giver os oplysninger i forbindelse med at du opretter eller foretager ændringer på din profil hos os med henblik på at benytte visse ydelser, f.eks. abonnerer på nyhedsbreve, deltager i brugerundersøgelser, eller hvis du deltager i konkurrencer
  • Giver os oplysninger i forbindelse med, at du opretter dig som medlem af Fensmark Brugsforening, herunder Glumsø og Vallensved
  • Giver os oplysninger når du handler online på www.fensmarkbrugsforening.dk, www.fenswine.dk og http://www.brugsensvinklub.dk Vi behandler følgende kategorier af personoplysninger: navn, adresse, telefonnumre-mailadresse og fødselsdato
HVOR LAGRES DINE PERSONOPLYSNINGER?

HVEM MODTAGER DINE PERSONOPLYSNINGER?

Vi kan videregive dine personoplysninger til: databehandlere/leverandører med henblik på at registrere og vedligeholde din brugerkonto og for at hjælpe os med at levere varer og serviceydelser til dig.

HVORDAN BESKYTTER VI DINE PERSONOPLYSNINGER?

Vi har i overensstemmelse med persondatalovens regler truffet de fornødne tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at dine personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab.

DINE RETTIGHEDER OG KLAGEMULIGHEDER

Du kan klage over behandlingen af dine persondata til datatilsynet på www.datatilsynet.dk under kontakt.

PERSONDATA VED ELEKTRONISK KOMMUNIKATION

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, giver du dit samtykke til, at vi må sende dig e-mails, sms’er, mms’er samt lignende meddelelser vedrørende tilbud på varer, nyheder, deltagelse i konkurrencer samt servicemeddelelser om min brug af www.fensmarkbrugsforening.dk. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke.

Du accepterer, at Fensmark Brugsforening, Næstvedvej 2, 4684 Holmegaard, Cvr-nr. 10 70 89 15 behandler dine personoplysninger afgivet i forbindelse med tilmelding til modtagelse af elektronisk kommunikation eller senere ændring heraf i henhold til vores persondatapolitik og i overensstemmelse med de til enhver tid gældende persondataregler. Hvis du ikke kan acceptere dette, skal du undlade at meddele os samtykke til at kontakte dig via elektronisk kommunikation.

BEHANDLING AF PERSONDATA PÅ VORES WEBSITES

Du kan besøge www.fensmarkbrugsforening.dk, www.fenswine.dk og www.brugsensvinklub.dk uden at give os oplysninger om dig. For at vi kan handle med dig, har vi brug for oplysninger, så vi kan behandle din ordre. Her er tale om navn, adresse, telefonnummer og e-mail.

Vi indsamler og behandler oplysninger hvis du vil foretage køb, sende os en forespørgsel på mail eller tilmelde dig vores nyhedsbrev.Vi indsamler og gemmer kun oplysninger med dit samtykke, ligesom vi kun indsamler oplysninger, der er nødvendige for at levere den ydelse, du efterspørger. Oplysningerne vil kun blive anvendt til det aftalte formål.

.

BEHANDLING AF PERSONDATA FOR MEDLEMMER

Fensmark Brugsforening tilbyder et medlemsprogram, som administreres og ejes af Fensmark Brugsforening, Næstvedvej 2, 4684 Holmegaard, cvr-nr. 10 70 89 15.

De generelle medlemsvilkår finder du i vores vedtægter. Herunder finder du samtykkeerklæring om registrering og brug af dine data som medlem af Fensmark Brugsforening.

Som medlem af Fensmark Brugsforening accepterer du følgende oplysninger, når dit medlemskort anvendes:

• Person- og husstandsoplysninger opgivet ved indmeldelse i Fensmark Brugsforening
  • Historiske oplysninger vedr. information fra kasseboner
  • De registrerede oplysninger anvendes til beregning og tildeling af optjent dividende

Du kan se gældende vilkår i afsnit 2 vedr. tilmelding af nyhedsbrev, sms og mms.

YDERLIGERE INFORMATION

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til vores datapolitik, eller til hvordan vi bruger dine personoplysninger, kan du kontakte os på adressen Fensmark Brugsforening, Næstvedvej 2, 4684 Holmegaard. Evt. ændringer til vores datapolitik vil blive offentliggjort på www.fensmarkbrugsforening.dk.

PERSONDATAPOLITIK I FENSMARK BRUGSFORENING

GENERELT OM BEHANDLING AF DINE PERSONOPLYSNINGER

HVILKE PERSONOPLYSNINGER BEHANDLER FENSMARK BRUGSFORENING?

Fensmark Brugsforening indsamler og behandler oplysninger om dig når du:

HVOR LAGRES DINE PERSONOPLYSNINGER?

Nogle personoplysninger administreres af en databehandler, som opbevarer og handler personlysninger på vegne af Fensmark Brugsforening. Personoplysninger lagres i systemet ”Simply CRM”, som leveres af Simply CRM og hosting partner www.one.com, som begge opbevarer dine data i EU. Vi benytter Mailchimp til udsendelse af mails, selskabet opbevarer data i 3. lande. Alle samarbejdspartnere overholder gældende persondataregler.Vi opbevarer kun personoplysningerne, så længe det er nødvendigt i forhold til de oplyste formål.

HVEM MODTAGER DINE PERSONOPLYSNINGER?

Vi kan videregive dine personoplysninger til: databehandlere / leverandører med henblik på at registrere og vedligeholde din brugerkonto og for at hjælpe os med at levere varer og serviceydelser til dig. Disse databehandlere/leverandører har tavshedspligt og har ikke tilladelse til at benytte dine personoplysninger til andre formål end de her angivne.

HVORDAN BESKYTTER VI DINE PERSONOPLYSNINGER

DINE RETTIGHEDER OG KLAGEMULIGHEDER

Persondatareglerne giver dig følgende rettigheder: Du kan få indsigt, i hvilke oplysninger vi har registreret om dig. Du kan få oplysninger slettet eller urigtige oplysninger korrigeret. Indsigelse mod behandling og profilering samt portabilitet. Hvis du ønsker at modtage en kopi af disse oplysninger, skal du skrive til os på: Fensmark Brugsforening, Næstvedvej 2, 4684 Holmegaard eller på e-mail: info@fensmarkbrugsforening.dk.

PERSONDATA VED ELEKTRONISK KOMMUNIKATION

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev giver du dit samtykke til, at vi må sende dig e-mails, sms’er, mms’er samt lignende meddelelser vedrørende tilbud på varer, nyheder, deltagelse i konkurrencer samt servicemeddelelser om min brug af www.fensmarkbrugsforening.dk. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke.

BEHANDLING AF PERSONDATA PÅ VORES WEBSITES

Du kan besøge www.fensmarkbrugsforening.dk, www.fenswine.dk og http://www.brugsensvinklub.dk uden at give os oplysninger om dig. For at vi kan handle med dig, har vi brug for oplysninger, så vi kan behandle din ordre. Her er tale om navn, adresse, telefonnummer og e-mail. Vi indsamler og behandler oplysninger hvis du vil foretage køb, sende os en forespørgsel på mail eller tilmelde dig vores nyhedsbrev.

Vi indsamler og gemmer kun oplysninger med dit samtykke, ligesom vi kun indsamler oplysninger, der er nødvendige for at levere den ydelse, du efterspørger. Oplysningerne vil kun blive anvendt til det aftalte formål. www.fensmarkbrugsforening.dk og www.fenswine.dk benytter ePay til håndtering af betaling af dine online køb og opbevarer ikke selv informationer om betalingsmidler.

.

BEHANDLING AF PERSONDATA FOR MEDLEMMER